بهترین آرایشگاه زنانه
معرفی بهترین آرایشگاه زنانه تهران شیراز اصفهان کرج مشهد : آرایشگاه خوب ،خدمات تخصصی/عروس, کراتینه ,اکستنشن مو مژه /میکروپیگمنتشن/هاشور ابرو

بهترین مراکز اپیلاسیون در تهران و کرج

مرکز اپیلاسیون

لیست بهترین آرایشگاه های اپیلاسیون و مراکز خدمات تخصصی اپیلاسیون – اگر شما هم دارای سالن تخصصی اپیلاسیون هستید  برای قرار گرفتن در لیست با ما تماس بگیرید.

مرکز اپیلاسیون

مرکز اپیلاسیون

separating_line_2

 

 

مرکز اپیلاسیون

نام آرایشگاه

 شهر

منطقه

تلفن تماس

سخن مدیر

منا صالحی

تهران

نیاوران

۰۹۱۲۸۳۴۵۷۷۳

مرکز تخصصی خدمات اپیلاسیون با بهترین  مواد طیبعی  و خدمات ماساژ در نیاوران

 آرزو

تهران

فلکه دوم صادقیه

۰۹۱۲۷۰۰۹۲۵۶

مرکز خدمات تخصصی اپیلاسیون کل بدن و آموزش اپیلاسیون با مدرک فنی حرفه ای در غرب تهران

 لیدا رهامی

کرج

 

 ۰۹۱۲٫۸۶۹۶٫۸۰۰

 مرکز اپیلاسیون کرج : با توجه به وجود چندین سالن در این محل با ادرس دقیق وارد شوید تا در ورود به سالن زیبایی لیدارهامی دچار اشتباه نشوید.

separating_line1

✅نکات مهم در رابطه با اپیلاسیون

آیا پوست‌تان پر از جوش‌های قرمز می‌شود؟!

یکی از مشکلات رایج پس از اپیلاسیون، جوش‌های غیرچرکی است. کسانی که ایپلاسیون می‌کنند ممکن است چند روز بعد به دلیل رشد مو و بازگشت آن به درون پوست دچار جوش‌های غیرچرکی شوند. معمولا این قضیه خیلی مهم نیست. خیلی از مواقع حتی آقایانی که ناحیه زیر گردن‌شان را با تیغ یا ماشین اصلاح می‌کنند دچار این جوش‌ها می‌شوند. اپیلاسیون تاثیری روی غدد لنفاوی نمی‌گذارد?

اپیلاسیون روی غدد لنفاوی تاثیری ندارد. فقط اگر عفونت ثانویه اتفاق بیفتد باعث بزرگی غدد لنفاوی می‌شود. در اپیلاسیون باید حتما دقت شود وسایل هر فرد جداگانه باشد. استفاده از بتادین یا الکل قبل از اپیلاسیون به طور حتم تا حدودی میزان میکروب‌های سطحی پوست را کم می‌کند اما تاثیر آن خیلی زیاد نیست و یک بار مصرف بودن وسایل خیلی مهم‌تر است.

اپیلاسیون پوست را شل نمی‌کند! برخلاف تصور برخی‌ها، اپیلاسیون و مومک باعث شل شدن پوست نمی‌شوند. در واقع چنین چیزی علمی و صحیح نیست. برخی افراد ممکن است نسبت به مومی که استفاده می‌شود حساسیت داشته باشند. این حساسیت معمولا با قرمزی، خارش و پوسته‌ریزی ظاهر می‌شود

پس از مشاهده این مورد میتوانید از اپیلاسیون کار خود در مرکز اپیلاسیون درخواست تعویض و استفاده از موم نوع دیگری را کنید

وبلاگ آموزش اپیلاسیون :

مرکز آموزش خدمات اپیلاسیون دایم موم