بهترین آرایشگاه زنانه
معرفی بهترین آرایشگاه زنانه تهران شیراز اصفهان کرج مشهد : آرایشگاه خوب ،خدمات تخصصی/عروس, کراتینه ,اکستنشن مو مژه /میکروپیگمنتشن/هاشور ابرو

آموزش مجازی ارایشگری

آموزش مجازی ارایشگری

تلگرام آموزش مجازی ارایشگری ، آموزش مجاری آرایشگری

آموزش مجازی ارایشگری

آموزش مجازی کاشت ناخن

آموزش مجازی کراتینه مو

آموزش مجازی هاشور ابرو

آموزش تلگرامی شینیون مو

آموزش مجازی رنگ مو !

آموزش تلگرام انواع بافت مو!

و آموزش مجاری کلیه هنرهای ارایشی

اینها و نمونه جملاتی اینگونه رو شاید شما هم در دنیای مجازی تلگرام و ایستاگرام بارها و بارها می شنوید!

اما واقعا ایا هنرهای آرایشی را می توان بصورت مجازی آموزش داد! یا به عبارتی بهتر آیا می شود از دنیای مجازی آموزش اصولی هنر های ارایشی را گرفت!؟؟

جواب این سوال یکی ان است که در جریان است و ما هر روزه شاهد آن هستیم!

بله! حقیقتی تلخ اما کاملا واقعی !

همین بحثهای این چنینی مرا واداست به نگاشتن چنین مقاله ای …. برای درک بهتر موضوع ادامه با من تا اخر این مقاله همراه باشید.

دوستان زیادی که اسیر این فضای مجازی و آموزش مجازی هنر های ارایشی شده بودند با مراجعه حضوری درخواست داشتند که در این زمینه اطلاع رسانی کافی نداشته اند و اسیر ادمهای دنیای مجازی را خورده اند که دکان آموزش مجازی باز کرده اند را خوردند! بفرمایید این هم اطلاعات!

دوستان و عزیزان من ، هنر های آرایشی دارای سیستم آموزشی اصولی است و چیزی نیست که بتوانید انرا با دیدن فیلم و خواندن مطلب فرا بگیرید.

کدوم ارایشگر حرفه ای در دنیا  میشناسید که مجاری حرفه ای شده؟ با فیلم دیدن! معرفی کنید از تجربیاتش استفاده کنیم.

اگر  آرایشگری به همین سادگی بود که خیلی خیلی خوب می شد.

آموزش مجازی ارایشگری واقعینی نلخ

اما حقیقت این کسانی که در تلگرام بصورت مجازی آموزش می دهند چیست؟

خودتان فکر کنید و  می توانید تجربه کنید اما حداقل بهتر است  از تجربه دیگران استفاده کنید و حداقل سراغ چند نفر که آموزش مجازی دیده اند بروید و ببینید ایا واقعا چیزی بلد هستند…..

در این زمینه کافی است یک سوال تخصصی ازش بپرسید . سوالی که انرا قبلا از یک ارایشگر حرفه ای پرسیده اید ! با جوابهای غلطی که می شنوید براحتی متوجه آموزش های غلط می شوید.

آرایشگران مبتدی سود جو

متاسفانه در کشور ما کسی که در حد ابتدایی را چیزی یاد می گیرد شروع به آموزش آن می کند تا به درامد برسد درصورتی که اطلاعات ناکافی و آموزش نادرست ممکن است زندگی کاری و شغلی یک هنرجو را دگرگون کند و برای همیشه از داشتن یک کار خوب و درامد کافی در منطقه و شهر خودش محروم شود.

هنرجوهایی که بصورت حتی حضوری هم در کلاس های اموزش ارایشگری شرکت می کنند دچار مشکلات و سوالهای فراوانی هستند چه برسد به آموزش مجازی!

متاسفانه تنها دلیل که یک هنرجو را وسوسه می کنید هزینه بسیار پایین این دوره های آموزش مجازی است !

اما هنرجو نمی داند که مهمترین هزینه پول نیست ! وقت و زمانی است که هدر می دهد . و در سیستم آموزشی اصولی اگر شما چیزی را به غلط اموزش ببینید و ملکه ذهنتان شود برای یادگیری درست ان یابد دو کار انجام شود : ۱- آموزش های غلط از ذهنتان پاک شود ۲- جایگزینی آموزش های درست و اصولی

واین هزینه را دوبرابر خواهد کرد!

در ضمن هزینه آموزشگاه های آرایشگری زنانه و مردانه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای است و هزینه تمامی رشته های آرایشی بصورت مبتدی در همه آموزشگا های آرایشگری کشور یکی است.

پس همیشه دنبال هزینه پایین نباشید …. اگاهانه فکر کنید و تصمیم بگیرید.

هنر های ارایشی یعنی کسب مهارتی از چشمان و هوش و حواس شما به دستان پروتوانتان منتقل می شود و این سک کار کاملا فیزیکی و عملی است که برای یادگیری کامل ان فاکتور های زیادی دخیل است که من به سه مورد آن اشاره می کنم:

۱- آموزش اصولی در آموزشگاه آرایشگری مناسب

۲- تمرین و پشتکار

۳- تداوم

نتیجه گیری: فریب آموزش مجازی را بخاطر هزینه پایین آن نخورید و اگاهانه قدر وقت خود را بدانید. این بدان معنی نیست که فیلم و مطالب آموزشی را نبینید. فیلم آموزشی می تواند مکمل خوبی برای اموزش های حرفه تر باشد اما در صورتی که شما اموزش اولیه را بدرستی بدانید و اشنایی کامل با برندها و ابزار داشته باشید ….. که این خود حاصل چندین سال تجربه کاری است …”

در مقالات بعدی شما را با مفاهیم آموزشی جدیدی اشنا خواهم کرد.

به امید موفقیت همه شما عزیزان .

دوستدار همیشگی شما ارزو قهرمانی مدیریت آموزشگاه آرایشگری زنانه کلبه ارزو.

آموزش مجازی ارایشگری

Share

salonhair

بهترین آرایشگاه زنانه تهران : آرایشگاه خوب ،خدمات تخصصی/عروس, کراتینه ,اکستنشن مو مژه /میکروپیگمنتشن/هاشور ابرو 09127009256

You may also like...